Про мене
Випускниця ліцею при КДПУ ім.В.Винниченка.
Закінчила в 2005 році КДПУ ім.В.Винниченка з червоним дипломом.
Спеціальність: учитель математики та інформатики, магістр математики.
Маловисківській гімназії працюю з 2005 року.
Стаж роботи: 10 років
Кваліфікаційна категорія: І категорія.
Звання: старший вчитель
Класний керівник 9 - А класу
Педагогічне кредо: Вчусь сама,
вчу інших, постійно в розвитку
Педагогічне
кредо класного керівника: “Моя справа – створювати умови для розвитку і
творчості, а далі кожний хай вибере собі справу по плечу”
Виховна
проблема: Виховання учнів у сучасний
період розвитку суспільства
В кінці ХХ
століття змінилися засоби виховного впливу - це Інтернет, сучасні комп'ютерні
технології, відео - і аудіо продукція, нетрадиційна друкована продукція, що з
одного боку значно розширює діапазон знань людини, а з іншого ускладнює чітке
визначення підлітком своєї позиції, свого погляду, оцінку подій, що
відбуваються в суспільстві, розсіює увагу та ускладнює осмислення різних фактів
і дій.
Я вважаю, що у
частини молоді відсутні навички конструктивного спілкування, вміння
співпрацювати в колективі, що призводить до конфліктів, стресових ситуацій,
неадекватної соціальної поведінки. Як наслідок — "втеча молоді від
реальної дійсності" в алкоголізм, наркоманію, віртуальне комп'ютерне
середовище.
Тому для себе я визначила мету сучасного
навчально-виховного процесу: не тільки сформувати необхідні компетенції, надати
ґрунтовні знання з різних предметів, а також формувати громадянина, патріота,
інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу конкурентноспроможну особистість,
готову протистояти асоціальним впливам, здатну працювати в колективі,
відстоювати свою думку і прислуховуватися до думки інших, вирішувати особисті
проблеми, творити себе і оточуючий світ.
Сьогодні в нашому суспільстві йде процес переосмислення
ідей, теорій, історичних фактів і важливо підтримати молоде покоління в виборі
ціннісних орієнтацій. Морально-правові цінності в житті людини, суспільства
залишаються незмінними: добро, милосердя, співчуття, патріотизм,
взаємодопомога, сумління, честь, любов.
Незважаючи, на те що ці цінності , нібито лежать на
поверхні, відомі всіх, але кожного дня необхідно підкреслювати учням наскільки
вони необхідні в нашому житті.
В процесі моєї
роботи створився певний стиль стосунків з дітьми:
• Не
забороняти, а направляти;
• Не керувати,
а виховувати самостійність;
• Не змушувати,
а переконувати;
• Не
командувати, а організовувати;
• Не
обмежувати, а надавати свободу вибору.
Розуміючи
важливість виховної діяльності класного керівника, відповідально виконую свої
обов’язки, докладаю всіх зусиль, щоб виховання підлітків відбувалось в
атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, доброзичливості та
толерантності.
У своїй
діяльності використовую різноманітні традиційні та інноваційні форми виховної
діяльності - головне, щоб вони давали бажаний результат. Серед них:
- ділові ігри;
- тренінги;
- Сократівські бесіди;
- веб-квести;
- турніри інтелектуальних ігор;
- брейн-ринги;
- учнівські проекти;
- перегляд та аналіз відеофільмів та відеороликів;
- екскурсії та походи;
- віртуальні екскурсії.
В своїй практиці при проведенні виховних заходів та годин спілкування я
застосовую знання, що отримала під час проходження курсів програм «INTEL.
Навчання для майбутнього» та «INTEL. Шлях до успіху». Ці програми передбачають
створення проектів на різноманітні теми,
що дає змогу учням при створенні проектів користуватись знаннями з різних5
предметів. «Метод проектів» розвиває
пам'ять, мислення, увагу, допомагає
розвинути творчі здібності учнів. Учні з великим задоволенням беруть участь у
цій роботі, оскільки вона є новою і цікавою.
За даною методикою у своєму класі підготувала та провела такі проекти як:
«Оздоб ділянку», «Формула успіху» , «Чи потрібна вища освіта», «Сучасний
українець», «Мій дідусь та бабуся» та ін.
Схема виховної роботи
Схема виховної роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар